مصاحبه آرشیو خبر ها
هشدار دل پیرو برای ویروس کرونا

هشدار دل پیرو برای ویروس کرونا

الکس دل پیرو، اسطوره همیشگی بانوی پیر که به تازگی همراه بازیکنان تیم قهرمان ایتالیا در جام جهانی 2006 کمپینی برای کمک به بیماران کرونایی و مهار و غلبه بر این ویروس تشکیل داده در یک گفت و گو حاضر شد و به برخی از سوالات پاسخ داد.

 

2006

 

همچنان با هم در ارتباط هستیم، یک گروه فوق العاده و بر سر خیلی از مسائل با هم صحبت می کنیم. از مسائل کوچک حتی مدل مو تا یک تیم جدید. در مورد خیلی از مسائل از بازیکنی که همچنان بازی می کنند.

 

دیبالا

 

گل او را به اینتر دیدم، خیلی زیبا بود واقعا خوشم امد و البته خوشحالم که شما یک هوادار اینتر خارج از بحث هواداری به این مسئله اشاره دارید، زیبایی یک گل فوق العاده از بحث رنگ ها و تیم ها خارج است. یک گل بی نظیر بود، او نبوغ خود را نشان داد. این یک نبوغ ذاتی ست، در کنترل توپ، چرخش و ضربه زدن به توپ، این گونه گل زدن در دنیای فوتبال به نوعی بداهه نوازی ست.

 

نخستین بازی

 

من از اول هم یوونتوسی بودم، یادم می اید در کونیلیانو موفق شدم به استادیوم بروم و یووه را از نزدیک ببینم.

 

کرونا ویروس

 

اینجا در لوس آنجلس، شهردار روز گذشته اعلام کرد که همه جا بسته است و ما هم در خانه هستیم. اما به عقب برگردیم به ده روز گذشته، در حالی که رستوران ها، سالن های تمرین بسته شده بودند همچنان مردم در خیابان ها در حال رفت امد بودند، لوس انجلس خیلی بزرگ است و گستردگی فراوانی دارد و مانند نیویورک نیست اما حالا این مسئله واقعا فرق می کند، این خطر جدی ست و حالا اینجا هم همه چیز کاملا تحت شعاع قرار گرفته است.

 

توتی

 

زمانی که ان ویدیو را ضبط می کردیم فکر می کنم نزدیک به سی و پنج دقیقه این ضبط طول کشید چون نمی توانستیم خنده خود را متوقف کنیم، خیلی می خندیدیم.

 

شوت زدن

 

اگر بازی کنم بله، حتی اگر کم ولی شوت می زنم، خوشبختانه این توان و علاقه باقی مانده اما تنها مسابقه و رقابت هست که خب دیگر نیست.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: